Nieuwe bedrijfssponsor voor Stichting Vrienden van Museum Weesp

2019-08-22 10:23:00

Vrijdag 16 augustus  heeft de heer G.F. Hoogervorst, eigenaar van Hoogervorst Computer Training & Dienstverlening, als 7e sponsor zijn handtekening gezet onder een sponsorcontract van Stichting Vrienden Museum Weesp. Hoogervorst Computer Training & Dienstverlening sponsort Stichting Vrienden van Museum Weesp en daardoor Museum Weesp voor in ieder geval het komende jaar.

Stichting Vrienden Museum Weesp

De Stichting Vrienden van Museum Weesp is begin 2016 opgericht en heeft als doel het ondersteunen, tot stand brengen, in stand houden, onderhouden en verbeteren van Museum Weesp in het algemeen en haar collectie in het bijzonder. De stichting heeft geen winstoogmerk. De stichting sinds de oprichting in 2016 al ruim 40 particuliere vrienden mogen verwelkomen. De stichting heeft ook een sponsorprogramma voor bedrijven opgezet. Er zijn nu 7 bedrijfssponsors.

Hoogervorst Computer Training & Dienstverlening

Hoogervorst Computer Training & Dienstverlening biedt computerhulp voornamelijk aan particulieren. George Hoogervorst: “Ik ben blij om Museum Weesp te kunnen ondersteunen in het, volgens mij, mooiste en belangrijkste monument van Weesp.”

Blij met nieuwe sponsoren

De Stichting Vrienden van Museum Weesp is content dat ook Hoogervorst Computer Training & Dienstverlening Museum Weesp een warm hart toedraagt. Voorzitter Jos Bakker: “Voor ons is elke sponsor weer een sprong vooruit. Een nieuwe sponsor betekent voor ons nieuwe kansen en kunnen we meehelpen het museum door te ontwikkelen. We zien – mede door deze steun – dat het steeds beter gaat met Museum Weesp.

Als stichting dragen we jaarlijks bij aan de ontwikkelingen in het museum. Zo hebben we eerder een bijdrage kunnen leveren aan de aankoop van Weesper porselein en onlangs nog een bijdrage kunnen leveren aan het nieuwe schilderij-ophangsysteem in het museumdepot. En er zijn alweer plannen voor een volgende expositie dus we blijven sponsors nodig hebben. Het is mooi te zien dat een bedrijf als Hoogervorst Computer Training & Dienstverlening een culturele instelling als het museum ondersteunt.”

Zelf ook sponsor of vriend worden?

Wilt u ook vriend of sponsor worden van Museum Weesp? Ga dan naar de website www.vriendenmuseumweesp.nl of stuur een e-mail naar stichtingvriendenmw@gmail.com.

Handdruk na ondertekening sponsorcontract

Plan uw bezoek

Nieuwstraat 41
1381 BB Weesp

Voor openingstijden klik hier.

Volg ons ook Facebook (museuminweesp) en Instagram (museum_weesp), voor nieuwtjes, extra informatie en vragen.

Bereikbaarheid

Vanaf NS station Weesp 10 minuten lopen.

Parkeergelegenheid op 5 minuten loopafstand van het museum.

Toegankelijk voor mindervaliden. Hulphonden welkom.