Chocolade wegens succes verlengd

2019-04-15 20:35:00

Wie nog geen gelegenheid heeft gehad om de tentoonstelling Chocolade te bezoeken heeft geluk. De wisselexpositie is wegens succes met een maand verlengd tot en met 24 mei.

Op deze tentoonstelling ontdek je hoe de cacaoboon van goddelijk product een lekkernij voor iedereen werd. Van het oudste, geheime recept voor godendrank en de productie door de eeuwen heen, tot de chocoladerevolutie van Van Houten; het komt allemaal aan bod. En hoe komt het dat chocolade tegenwoordig weer steeds exclusiever wordt? Je komt er alles over te weten in Museum Weesp.

Na 24 mei maakt Chocolade plaats voor de nieuwe wisselexpositie over het revolutionaire ontwerp van het stadhuis van Weesp, gebouwd door architect en stucwerker Jacob Otten Husly (1738-1796). Deze expositie is vanaf 14 juni te zien.

Plan uw bezoek

Nieuwstraat 41
1381 BB Weesp

Voor openingstijden klik hier.

Volg ons ook Facebook (museuminweesp) en Instagram (museum_weesp), voor nieuwtjes, extra informatie en vragen.

Bereikbaarheid

Vanaf NS station Weesp 10 minuten lopen.

Parkeergelegenheid op 5 minuten loopafstand van het museum.

Toegankelijk voor mindervaliden. Hulphonden welkom.